loading...
ولیکچال موزیک
amo hossein بازدید : 1667 دوشنبه 11 شهریور 1392 نظرات (1)

خوانندگی دوهنجره زخمی مازندران در سفره خانه

دانلود آهنگ مازندرانی چند آهنگ در یک ترک با خوانندگی رامین مهری و سعید مومنی به نام های زیر :

آهنگ الهه بی وفای من -  آهنگ دلبر آهنگ قدم قدم شومبه آمل درون - آهنگ بوام کیو کی ره گمبه

آهنگ چرخ هادم چرخی دا آسمون آبی دا آهنگ دلبرته غم بمیرم - آهنگ بهشهرتا ساری دا

آهنگ خامبه بورم من سفر - آهنگ کبوتر دبیرستانی من - آهنگ مه جان ندا محمود آبادی کیجا

پخش از: سایت شمال موزیک / پخش دانلود آهنگ های مازندرانی جدید

رامین مهری و سعید مومنی

خوانندگی دوهنجره زخمی مازندران در سفره خانه

دانلود آهنگ مازندرانی چند آهنگ در یک ترک با خوانندگی رامین مهری و سعید مومنی به نام های زیر :

آهنگ الهه بی وفای من -  آهنگ دلبر آهنگ قدم قدم شومبه آمل درون - آهنگ بوام کیو کی ره گمبه

آهنگ چرخ هادم چرخی دا آسمون آبی دا آهنگ دلبرته غم بمیرم - آهنگ بهشهرتا ساری دا

آهنگ خامبه بورم من سفر - آهنگ کبوتر دبیرستانی من - آهنگ مه جان ندا محمود آبادی کیجا

پخش از: سایت شمال موزیک / پخش دانلود آهنگ های مازندرانی جدید

رامین مهری و سعید مومنی



دانلود آهنگ مازندرانی  خوانندگی در سفره خانه  با خوانندگی رامین مهری و سعید مومنی

اسم خواننده حجم دانلود
سعید و رامین 5.42 MB DOWNLOAD

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط مهدی در تاریخ 1392/06/11 و 11:16 دقیقه ارسال شده است

مرسي ممنون واقعا عالي بود
قالب دونستين به ماهم سربزنيد لطفا
www.banafsh-chat.ir


کد امنیتی رفرش
درباره ما
به سایت ولیک چال موزیک mahali music سایت هواداران روستای ولیک چال خوش آمدید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 351
  • کل نظرات : 81
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 26
  • آی پی امروز : 29
  • آی پی دیروز : 68
  • بازدید امروز : 58
  • باردید دیروز : 109
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 18
  • بازدید هفته : 58
  • بازدید ماه : 4,022
  • بازدید سال : 38,219
  • بازدید کلی : 953,699